Inte så pjåkigt ändå

Det blev som jag hoppades, helgen blev i det stora hela rätt lyckad. Man fick med sig två bra lopp och även på andra sätt än tävlingsmässigt var den rätt lyckad :D
På lördag var det medeldistans, efter ett bra lopp, förutom en enminutsbom på 5an, blev jag 3a. 3a efter Olov Vikström och Clas Turesson är inte fy skam, men det var lite surt att det bara fattades knappa 30 sekunder till Clas.
Under söndagens långdistans kom det skåp som jag längtat efter... Segermarginalen blev dryga 3 minuter och den skulle nog ha blivit större om jag inte gett 2an en del draghjälp under banan, då han startade 2 minuter före. I sista uppförsbacken hade han dock inte någonting att sätta emot ;P Loppet var stabilt men inte perfekt, ca 2,30 hade nog kunnat pressas efter missar på ettan och tolvan.
Vad som hände under helgen i övrigt tänker jag väl inte skriva så mycket om, men man kan säga att den innehöll en viss person, som det var trevligt att träffa :D Är nästan så att man längtar till att skolan ska börja så att man får vara mer i BYN :P 
Idag hände dessutom något nytt och unikt för mig, jag fick skriva min första autograf :P Höll på att tappa hakan när en liten grabb som når mig ungefär till midjan, kom fram till mig och frågade om han kunde få min autograf. När jag kommit över chocken, så skrev jag den :P
Undrar hur många 18åriga, egentligen halvdana, orienterare som får skriva autografer? :O Ja, världen upphör tydligen aldrig att förvåna... 
Avslutar med att det just nu ser ut som att helgen även kommer få en lyckad avslutning. Spanien leder just nu EM-finalen med 1-0 efter mål av Fernando Torrrrrrrrrrrrrres
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0