Doing it like Jojje

Idag har jag orienterat på ett nytt sätt, Johans sätt, vilket innebär att man använder solen som kompass!! Det gick faktiskt över förväntan, bommade kanske något mer än normalt, men det höll sig nog ändå under 2 minuters bom totalt. Ni kanske undrar varför jag orienterade utan kompass? Svaret är enkelt: Jag glömde den. Eller jag kom på det efter att jag cyklat 40 minuter på väg till träningen och då var det för sent att vända :P Trots den missen skåpade jag och slog faktiskt Laken med två minuter!!
Mitt träningspass blev riktigt gött: 1 timme cykel+1timme ol+1 timme cykel = 3 timmar :D
Nu är jag äntligen på G med träningen igen efter en lite strulig period där jag haft mycket annat att tänka på... Ganska skönt faktiskt.


Att glömma kompassen är inte det enda klantiga jag gjort idag. Jag hade glömt ställa om klockan efter min tur till Finland. I morses ringde alltså väckarn klockan 06.00 och jag trodde den var 07.00. Stressar upp och gör mig i ordning, men nere vid frukosten upptäcker jag en konstig sak... Ser det inte ut som att den där klockan är 06.50? Hmm, går den en timme fel? Sen kommer jag på mitt misstag. Oj vad vad klantig man kan vara ;P 


Kommentarer
Postat av: Robert

haha härligt du d mesta går å lösa med olika metoder;)

2008-06-19 @ 17:29:14
Postat av: noone

skaffa en design på din blogg nu wallter

2008-06-19 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0