Inte så illa

Den senaste veckan har varit mycket händelserik, konserter, piteåbesök och kanske framförallt O-ringen!!
Årets O-ringen gick i Sälen och för mig gick det mycket bra. Efter fem dagar med stabila lopp utan några större missar och placeringsraden 17, 32, 34, 69, och 13 landade jag till slut på en 13 plats totalt ( 9a bland svenskarna) :D På den avslutande jaktstarten gick jag ut som 22a och var väldigt förvånad då jag kom i mål som 13e man. Trots ett ganska bra lopp var jag inte ens säker på att jag plockat placeringar överhuvudtaget !! Efter denna framgång känner jag mig rejält taggad inför SM i september. Var 8e svensk på sista etappen och med ett bra lopp på SM kan man kanske till och med putsa den placeringen lite grann...

O-ringen är ju dock mycket mer än bara tävling och även på andra plan var veckan i sälen mycket trevlig... Tyvärr tog biljetterna till sjätte etappen slut, så det blev en snabb hemresa och en sväng på PDOL på lördag istället. Kvällen i pite innehöll bland annat: grill, bea, roligt folk, Magnus Uggla (riktigt bra drag), skrov och lite annat :P Ganska trevligt på det stora hela

Just nu befinner jag mig hos Johan i Blåsmark på besök och det är ganska nice :P Bland ägnar vi oss en del åt Nordebos favortisysselsättning, JFT...

Trots en mycket bra vecka känns det trots allt som att man saknar något, men jag ska inte klaga nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0