Taggad

Är extremt taggad nu. Imorrn bär det av till Kronogård och vittjärvs 2-dagars. Efter allt snack om terrängen är det bara att hoppas att alla förväntningar uppfylls. Dock är mina placeringsförväntningar inte alltför höga... Men bästa norrbottning, ska man väl försöka bli på lördag, så man får med sig ett DM-guld, annars är väl helgens mål kanske framförallt att få med sig bra rankingpoäng, så att man säkrar en plats i elitklass på O-ringen. Annars hoppas jag på en trevlig helg även på andra sätt än rent tävlingsmässigt, det finns iaf vissa möjligheter. Dock är dom inte helt optimala om ni förstår vad jag menar ;D Men, men...

Vad har hänt idag? Inte så mycket. Har varit ensam hemma hela dagen så man har försökt underhålla sig på bästa sätt :P Har försökt vara lite produktiv och har jobbat lite grann. En timma och 45 minuter för att vara exakt. Dessutom har jag blivit bjuden på middag av mormor, maten var god och så var det skönt att slippa fixa den själv dessutom :D
Idag har jag dessutom upptäckt vilken bra uppfinning den trådlösa telefonen är. Riktigt skönt att slippa lämna tv-soffan för att svara i telefon!!
Måste nog packa lite nu... eller se grotesco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0