Int feg (?)

Senaste tiden har jag varit fylld av känslor som bubblat inom mig. Nu har tiden kommit då jag måste uttrycka dessa. Det är dags att sluta vara feg och äntligen säga, eller rättare sagt skriva, vad jag egentligen känner. För en månad sen träffade jag en tjej som på något sätt förändrade mitt liv. Efter en väldigt tråkig period i mitt liv, kändes det som att en ny morgon, på en dag fylld av möjligheter anlände, första gången jag träffade henne. Blev bara väldigt glad inombords.

Efter att ha träffat henne ytterligare några gånger har jag kommit fram till en sak. Jag gillar henne. Ärligt talat så tycker jag om nästan allt med henne, från sättet hennes hår lockar sig på till hennes sätt att säga hej.

Har nog aldrig känt så här förut, eller i alla fall inte efter att ha träffat personen ifråga på riktigt, då brukar man bara bli besviken, men inte den här gången. Det har snarare varit tvärtom, det har känts bättre och bättre för varje gång.


Känns konstigt och svårt att uttrycka detta i ord.

Om du läser detta ska du veta att du gärna får höra av dig, egentligen känner jag väl dig inte så bra, men jag skulle gärna lära känna dig bättre.  


Ps. Förhoppningsvis förstår du att det är just dig jag skriver om. Men för att undanröja eventuella missförstånd kanske det bör nämnas att du bor på kolmilavägen i Älvsbyn och att ditt namn börjar på F. Ds.



Never opened myself this way

All these words I don't just say

And nothing else matters...




Kommentarer
Postat av: Anonym

på ett sätt var det fegt att skriva det på din blogg, istället för att säga det till tjejen..?

2008-07-15 @ 14:55:07
Postat av: Waller

Är väl egentligen medveten om det... Fast att skriva anonyma kommentarer är kanske inte heller så modigt... ? ;)

2008-07-17 @ 13:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0