Skeå imorgon

Var visst ett tag sedan jag skrev något här. Min motivation för att blogga är inte på topp just nu, men man måste väl skriva något så inte alla läsare tror att jag har gått och dött...

Denna vecka har byn visat sig från sin på vintern (tyvärr) vanliga sida, alltså sin smällkalla sida. Antalet timmar då kvicksilvret nått över -20 grader celsius är mycket lätträknade. Min hals har även strulat lite grann, avstod träning i tisdags, men nu är allt bra och jag är i slag och laddad inför helgens utmaning, Vattenfall Cup i Skellefteå. Ska kanske inte skriva alltför mycket om mina förhoppningar, blev ju inte så lyckat förra gången jag gjorde det.  Första cup-tävlingen i H19-20, det blir spännande...

Trevligt som hänt i veckan: Julbord på folkan. Fått beröm av den "svårflirtade" Gondy. Spelade/sjöng en "fin" låt på julbordet tillsammans med skidlinjen. Gjort matteD nationella, skönt att ha det undanstökat. Med mera...

Mindre trevligt som hänt i veckan: Äh, det ids jag inte skriva. Verkar ju så negativt...

Kan för övrigt rapportera att min skäggväxt frodas och att jag således ligger med i täten av skäggtävlingen. Kanske inte är i ensam ledning, men med i tätklungan är jag iaf :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0