Bara att bryta ihop och komma igen

Jaha, då har man lyckats sabba någonting då det verkligen gäller och man bryr sig om utgången av det hela, återigen. Känns som att det gäller allt de senaste 3 månaderna. Eller det finns kanske ett undantag. Som ni kanske förstår när ni läst dessa raderna är jag återigen lite bitter och helgens tävlingar i Harsa gick åt helvete. Ingenting gick som det skulle, diskad ena dagen och bommade/kraschade röven den andra. Har aldrig kraschat så hårt att tävlingsdräkten varit blodig vid målgång, men det gjorde jag igår. Bildbevis kommer, behöver dock få tag på Niklas först. Jag är ju nästan sämre än Kalla på att stå på bena. Fast då åker iofs hon inte skidO på isiga smalspår i Harsa...

Nu packar jag för fullt. Åker hem till Kalix inom kort. Ska bli skönt att komma hem, även om det nog finns något eller kanske snarare någon här i Byn som man skulle vilja träffa... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0