Undantaget som bekräftar regeln???

Idag var det sprintträning som stod på progrmmet. Med tanke på att min "sprintekvation" normalt sett ser ut så här: Jag+Sprint=Katatstrof, så gick det bra. Annars finns inte mycket att rapportera. Jo en sak, bränd knäck med mandel i och doppad i vitchoklad är inte så gott. Såvida man inte "suger av" chokladen. Nog skrivet från mig ikväll, nu väntar en liten överraskning på vissa personer i en näraliggande byggnad. Resten av inlägget får Hetfield och kompani stå för. Börjar bli dags att komplettera "Unforgiven-trilogin" nu, tycker jag bestämt...

 

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Lay beside me, tell me what I've done
The door is closed, so are your eyes
But now I see the sun, now I see the sun
Yes, now I see it



Tänk så snabbt 6 månader kan gå och så mycket som kan hända på den tiden. Alltför mycket rentav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0