Katastrof

Denna dag kan sammanfattas med ett ord, fiasko. Det gick dåligt, och då menar jag inte så här lite halvkasst, utan rejält värdelöst. Glidet kanske inte var det bästa, men så här kass ska jag inte vara om jag så åker på sandpapper. Det är bara att bryta ihop och komma igen.

Annars har dagen inte varit så dålig. Vi har utnyttjat relaxen här på Medlefors, som har både pool och bastu. Maten här går inte av för hackor, den är rentav mycket god. Dessutom försvarade min klubbkompis, Grabben ABK:S färger med den äran och lyckades bärga en mycket fin 12:e plats. Grattis!!

Revansch imorgon?? Då är det sprint, vilket inte brukar vara min konfekt, men det kan ju iaf inte gå sämre än idag... Hoppas jag, för just nu känner jag mig jävligt kass. Nu ska jag tröstäta godis...

Kommentarer
Postat av: nisse från manpower

klant skalle

2008-12-13 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0