Jullov

Nu har jag jullov! Hade lektion i ca 10 minuter idag, varav dom minuterna ägnades åt att få se resultatet på nationella. Det gick bra. Hade ett fel, som jag faktiskt var medveten om sedan tidigare. Lite småsurt att inte spika det, men var ju trots allt 18 poäng över MVG-gränsen, så jag ska nog bara hålla käft antar jag. Förutom min långa lektion tillbringades skoldagen med hockeybockey-match, Skidlinjen vs Skol-IF. Efter en chockstart från vår sida, ledning med 3-1 i halvtid kom Skol-IF igen i den andra. Med en riktigt feg (smart) kontringstaktik hämtade våra motståndare in ett 5-2underläge. Till slut blev det oavgjort 5-5. En moralisk seger dock, till och med Poe erkände att vi var värda segern!!

Jullovet har firats med lite vallning ikväll, sömn och en körlektion. Är duktigt trött just nu. Blir nog en tidig kväll i kväll, eller iaf tidigare än igår. Igår var det ju även en liten sprint i Skellefteå. Det gick ändå hyggligt, varken bra eller dåligt. Har inga förväntningar på mig själv i en klassisk sprint om man säger så.

Nu är det fika, har ryktats om marängswisch. Hoppas att ryktena är sanna!!

Tjing tjong flaggstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0