El padre de dio

Tävlingsdebuten idag blev väl inte riktigt vad jag hoppats på. Tyvärr har jag inget att skylla på, eller kanske vissa taktiska förändringar kunde ha tagit från 5e till 4e plats. På pallen hade jag nog varit mer eller mindre chanslös i vilket fall som helst. Måste dock lära mig att utnyttja min intelligens på tävlingsbanan. Istället för att vara så hetsig och korkad som jag alltid är, iaf i samband med masstarter. Får dock vara nöjd med säsongsdebuten, det går framåt och om en vecka i Skellefteå smäller det på riktigt, och då slipper man allt vad masstarter och allt annat möjligt modernt svammel heter...

Kvällen har tillbringats med att se världens bästa film någonsin(?), Gudfadern. Om du frågar mig så är det ett rätt självklart val iaf, den enda värdiga konkurrenten är egentligen uppföljaren. Dock hade jag hoppats på annat att göra ikväll. Men tyvärr måste jag lära mig att planera lite bättre, och inte alltid vara ute i sista sekunden. Det kanske fungerar i skolan, dock är det inte lika lyckat i verkliga livet. Vilket jag bittert fått erfara. Okej, inte så jättebittert, bara lite smått smygbittert ;P

Ps. Får ursäkta mina något bristande spanskakunskaper?? Vet inte om rubriken blev helt riktig, är länge sedan jag läste spanska. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Waller den bittre

2008-12-10 @ 12:35:18
Postat av: kalle kuling.

KOM IGEN NU. RYCK UPP DIG NU!

2008-12-11 @ 00:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0