LK :D:D

Igår var det lulekalaset som gällde för min del. Först bar det av till grabben i säludden för lite grillat och sen bar det av in till staan. Början var lite seg och det var nära att vi drog hem tidigt, men som tur var så gjorde vi inte det... Efter vissa bekymmer (grymt svårt att prata i telefon inne på området) fick jag tag på Frida och resten av kvällen blev minst sagt mycket trevlig ;D Ett tag tvivlade jag på att man kunde ha roligt där inne och vara nykter, men det visade sig att med rätt sällskap går även det bra... Efter en sådan kväll blev man inte ens olycklig av att bli väckt av en hund som hoppa på en flera gånger i sömnen, var alldeles för glad för det!!

Vad har annars hänt senast tiden? Måste nog skriva lite om mitt vansinniga cykelpass i torsdags!! For ut på en liten sväng på cykeln och kom hem fyra och en halv timme senare :P Det visade sig att jag hade missbedömt längden på rundan rejält och när jag kom hem var jag så trött att jag knappt kunde stå på bena. En viktig lärdom: far aldrig ut och cykla över 4 timmar klockan 14 utan att ha ätit lunch innan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0