Regn, regn och lite mer regn

Idag har jag gymmat, det gick ganska bra. Man må tycka vad man vill om hårdrock, men i samband med styrketräning är det oslagbart att lyssna på. Man blir helt enkelt starkare då man är lite lagom förbannad och lyssnar på ett intensivt gitarriff :P
Min "gymtopplista"
1. Damage Inc.
2. Battery
3. Dyers Eve

Dagens andra pass var en cykeltur. Det var blött och jävligt och jag höll på att krocka med några renar i en nerförsbacke. Är det inte lite konstigt att man aldrig hittar det man letar, men sen när man ger upp hittar man det helt plötsligt? Det händer då mig ganska ofta, senast idag. Letade cykelbyxorna i en halvtimme. Ger till slut upp och förbereder mig på ett träningspass fyllt av smärta i en känslig region. Sedan precis innan man ska fara hittar man dom av en ren slump...

Ja annars har inte mycket hänt idag. Hälsat på min brors familj en sväng och lagt lite sprintbanor. Höll på att glömma att jag såg Holm torska i höjdhopp också. Synd, hade verkligen unnat honom en sista medalj...


Längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0