Byn igen

Så var man då tillbaka i byn igen efter sommarlovet, ganska skönt faktiskt. Det mesta är sig likt, Grabben är grov och Niklas är mest Långlik :P 
Tyvärr har vi inte något internet på ugglan ännu, men det kommer om någon vecka, om man nu ska våga lita på kommunarbetarna som tyvärr är ganska slöa alltför ofta.
I söndags löpte jag stafett. Som jag sa i förväg var inte förväntningarna alltför höga och vi kom också skitsist. Fast vi låg faktiskt 2a efter två sträckor och vi var i ledningen efter första sträckan som jag sprang :D Sen gick det dock inte så bra för våran sistasträckslöpare... Bommade "bara" 3 minuter vilket är ganska bra för att vara jag i Haparanda :P
Igår var det löptest, det gick inte så bra. Försökte hänga på Johan, vilket i efterhand kanske inte var alltför smart. Gick bra drygt halva backen, sen kom syran och jag hade knappt styrfart sista biten. Jaja man måste ju våga satsa. Förr eller senare håller det hela vägen. Bättre att vara grym någon enstaka gång, än att vara stabil utan bottennapp en hel säsong.
Mitt schema är faktiskt rätt najs i år. 2-3 timmar om dan är "lagom" mycket.
Min mobil har damp. Igår lyckades skickade jag två sms medan jag pratade i telefon på något underligt sätt!? Hmm, börjar nog bli dags att investera i en ny snart.  



Ungefär vid den röda pricken "dog" jag på gårdagens löptest.

Keep praying, just keep waiting

Waiting for the one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0